خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شرکت عرفان سیکلت ایرانیان

ایجاد احساس امنیت خاطر در مصرف کنندگان در هنگام استفاده از موتورسیکلت یکی از دغدغـه هایی است که همواره تولیدکنندگان مطرح و صاحب برند به آن می اندیشند چراکه برآورده نمودن این نیاز باعث جلب رضایت مشتریان می گردد.

شرکت عرفان سیکلت ایرانیان نیز به عنوان یک برند مطرح در ایران از این قاعده مستثنا نبوده و گام های زیر بنایی بسیار مهمی را در جهت تحقق این مهم برداشته است. دراین راستا شرکت عرفان سیکلت ایرانیان نه تنها فعالیت های گستردهای در راستای حفظ و پاسداری از کیفیت محصولات خود انجام داده بلکه در زمینه ارائه خدمات پس از فروش نیز پیشرو بوده است. خدماتی که شرکت عرفان سیکلت ایرانیان با پرداخت هزینه های قابل توجه، مسئولیت ارائه آنها را برعهده گرفته است.

خدمات پس از فروش رایگان

خدمات پس از فروش رایگان، تضمین شرکت سازنده برای رفع ایرادات فنی ناشی از اشکالات احتمالی تولیدی یا مواد اولیه قطعات و مجموعه برای مدت معین و کارکرد محدود و به صورت رایگان است. خدمات پس ازفروش رایگان هر موتورسیکلت توسط شرکت از تاریخ فعالسازی شروع شده و با توجه به تیپ محصول از نظر زمانی و کیلومترمسافت طی شده تعریف می گردد.

سرویس اولیه رایگان

انجام سرویس ها باعث افزایش بهره وری موتورسیکلت و نگهداری آن در وضعیت مطلوب می شود. همچنین بابت انجام سرویس اولیه غیر از هزینه مواد و قطعات مصرفی وجهی دریافت نخواهد شد. برای معتبر بودن ارائه خدمات پس از فروش ( انجام تعهدات شـرکت عرفـان سیـکلت ایرانیـان ) لازم است سرویس اولیه (رایگان) موتورسیکلت تا 300 کیلومتر اول یا حداکثر ظرف یک ماه پس از تحویل (هرکدام زودتر فرا رسید) که صرفا توسط یکی از نمایندگی های مجاز شرکت عرفان سیکلت انجام گیرد.

تماس با مرکز خدمات پس از فروش

ساعات تماس: 7 الی 14

  • ارتباط از طریق واتس اپ و روبیکا با شماره 09376654726

در این بخش می توانید نظرات ارزشمند خود را پیرامون تجربه استفاده از محصولات و خدمات پس از فروش عرفان سیکلت ایرانیان با ما مطرح بفرمائید. بدون شک هر گونه نظر ، انتقاد و یا پیشنهاد شما راهگشای ما خواهد بود و در ارتقا کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده موثر است.

پایش نظرات مشتریان

بدون شک هیچ ساخته و مصنوعی عاری از عیب و نقض نخواهد بود اما می تواند بهتر باشد . در این قسمت می توانید هر گونه ایراد فنی در محصولات یا مشکل در کیفیت ارائه خدمات را گزارش نمائید . همکاران ما با جدیت و تا حصول نتیجه موارد اعلامی را پیگیری می کنند. 

ثبت شکایت مشتریان